På ski rundt Nordre Syndin
Etter at Grindafjell løypelag fikk laget klopp over Ala i fjor har Vestfjelløypene og Grindafjell løypelag samarbeidet om å få skiløype rundt Nordre Syndin igjen.
-en forening for hytteeiere ved Midtre og Nordre Syndin.
Sjekk ut aktivitetskalenderen vår for å få en oversikt over alle våre arrangement!
Etter at Grindafjell løypelag fikk laget klopp over Ala i fjor har Vestfjelløypene og Grindafjell løypelag samarbeidet om å få skiløype rundt Nordre Syndin igjen.
Mange har sikkert observert de 2 nye bommene i Kvislavegen i løpet av høsten og det har gradvis kommet opp flere informasjonsskilt om betaling. I dag, 28. oktober 2025, ble bommene slått på.
Vi inviterer til foredrag ved Katharina Sparstad på Syndinstøga torsdag 2. oktober kl. 18:00!
Vi inviterer til dugnad på Soleikrostien torsdag 2. oktober! Oppmøte på p-plass ved Lostøl (i krysset Midtre Syndin/Sandodden) kl. 10:00
Årsmøte 2025 blir lørdag 26. juli kl. 10:30 på Syndinstøga.